Σελίδες

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

ΠΑΡΤΕ ΜΙΑΝ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΠΡΩΤΕΣΤΑΝΤΟΠΛΗΚΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΌΠΩΣ π.χ.ο ποιό κάτω "κύριος"κ. Konstantinos Kalemkeridis


ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΗ(στρατιώτη Του Χριστού)!Παρακαλώ πολύ τους χρήστες του facebook ακόμα μία φορά να προσέχουν με τί σόϊ "χριστιανούς"μιλάνε!Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να παρασυρθούμε απο τις ψευδοευγένειες και "αγαπολογίες"των ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ Πρωτεεσταντών.Σας παρουσιάζω με θλίψη(λόγο των ημερών)τον εν λόγο διάλογο,για να προβληματιστούμε όλοι μας και ιδιαίτερα όσοι είμαστε γονείς και επιτρέπουμε στα παιδάκια μας την χρήση του διαδυκτίου....Οι προβατόσχημοι λύκοι βρίσκονται παντού,ακόμα και μέσα στην Ορθοδοξία οι Οικουμενιστές λανσάρονται ως Ορθόδοξοι!Ο Οικουμενισμός είναι η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ του αιώνα μας,ας ενημερωθούμε!Όπως λέει συχνάκις και ένας απο τους σπουδαίους ηγέτες(αξιωματικούς) ΚΑΤΑ του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ο π.Θεόδωρος Ζήσης:"Ήρθε ο καιρός που τα πρόβατα οφείλουν να προσέχουν τα άλλα πρόβατα....".Ποιό κάτω θα δείτε, πώς ο "λαϊκός"Οικουμενισμός περνάει άκριτα και έτσι στο flu, λές και όποιος μας μιλάει για Χριστό εμείς τα καταπίνουμε αμάσητα!!!Θαυμάστε τον διάλογο μας....για όποιον θέλει να μάθει περισσότερα και να ερευνήσει τί εστί πρωτεσταντισμός ας ρίξει μιά ματιά σε προϋγούμενες αναρτήσεις μου και θα μάθει πολλά ιδιαίτερα για την δράση ορισμένων ΜΙΣΣΙΟΝΑΡΙΩΝ!!!
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΑΥΡΙΟ ΠΕΜΠΤΗ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΛΑΤΕ ΑΝ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΝ ΤΟΠΟΝ ΣΑΣ
13 Απρίλιος στις 8:30 μ.μ.

    • ΙΚΤΙΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ Κατι τετοια λεγανε και κανανε και προσευχες την μια η ωρα την Τριτη 29 Μα'ι'ου του 1453.
      13 Απρίλιος στις 9:28 μ.μ.

    • ΙΚΤΙΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ Η Πατριδα θελει την αφωσιωση μας και ειμαστε αφωσιομενοι στην Πατριδα οταν πανω απ Αυτην δεν υπαρχει ΤΙΠΟΤΑ αγιοτερο.
      13 Απρίλιος στις 9:30 μ.μ. · 2 άτομαΦορτώνει...

    • Konstantinos Kalemkeridis ΠΡΩΤΑ Η ΠΙΣΤΙΣ ΣΤΟΝ ΑΛΙΘΙΝΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΠΑΤΡΙΣ ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ ΔΥΝΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΧΡΕΙΑΖΩΜΑΣΤΕ.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΕΛΑ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ
      13 Απρίλιος στις 9:34 μ.μ. · 2 άτομαΦορτώνει...

    • Bessie Yannopoulou Μεγαλητερη αφωσιοση απο να εισαι πνευματικος φυλακας της πατριδος δεν υπαρχει, και μετα φυσικος φυλακας!
      13 Απρίλιος στις 9:40 μ.μ. · 2 άτομαΦορτώνει...

    • Konstantinos Kalemkeridis ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΟΥ ΑΜΗΝ ΑΛΛΗΛΟΥΙΑ
      13 Απρίλιος στις 9:41 μ.μ. · 2 άτομαΦορτώνει...

    • Bessie Yannopoulou Ο πολεμος αρχιζει πνευματικα πρωτα, ολα απο κει αρχιζουν, απο κει αποφασιζονται και μετα εκπληρωνονται στον φυσικο κοσμο!
      13 Απρίλιος στις 9:42 μ.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Dimitris Tsalamatas ΖΩ ΕΔΩ ...ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΕΥΚΟΛΟ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ..ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ ΠΙΑ....
      13 Απρίλιος στις 9:59 μ.μ.

    • Konstantinos Kalemkeridis ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΕΡΓΑΖΕΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΙΤΕΡΟ
      13 Απρίλιος στις 10:02 μ.μ. · 2 άτομαΦορτώνει...

    • Dimitris Tsalamatas ΕΥΧΟΜΕΝΑΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ...
      13 Απρίλιος στις 10:07 μ.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Konstantinos Kalemkeridis ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΤΑ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΜΑΘΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥ
      13 Απρίλιος στις 10:14 μ.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Dimitris Tsalamatas ΝΑΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΑΙΟ ....ΠΡΟΣΕΧΕ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ...ΠΡΟΣΕΧΕ.ΔΕ ΕΜΙΣΤΕΥΜΕ ΠΙΑ ΚΑΝΕΝΑ
      13 Απρίλιος στις 10:17 μ.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Konstantinos Kalemkeridis ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΙΤΕΡΗ ΑΜΑΡΤΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΘΕΟΝ ΣΤΗΡΙΖΩΜΕ ΟΥΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΜΟΥ
      13 Απρίλιος στις 10:21 μ.μ. · 3 άτομαΦορτώνει...

    • Dimitris Tsalamatas πρσεχε...μονο αυτο σουλεω..ικτινοι κασι τετοια κτηνη
      13 Απρίλιος στις 10:24 μ.μ.

    • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΡΙΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΕΛΑ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ! ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!
      13 Απρίλιος στις 10:49 μ.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Konstantinos Kalemkeridis ΟΠΟΙΟΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΑΥΡΙΟ
      13 Απρίλιος στις 10:55 μ.μ.

    • Panayiotis Xenofwn
      ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ παρακαλώ ας αποφείγουν τις συνπροσευχές με τους αιρετικούς "χριστιανούς"όλοι οι ποιό πάνω κατα φαντασία "χριστιανοί"είναι Πρωτεστάντες.....οι πρωτεστάντες είναι 25.000 αποσχισμένες χριστιανικές(τάχα μου)ομολογί...ες δεν έχουν καμία μα ΚΑΜΙΑ σχέση με τον Χριστό που πιστεύουμε εμείς οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ...προσοχή το παίζουν "Ορθόδοξοι"και αγαπολόγοι ενώ προοθούν τον λαϊκό ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ(ο οποίος είναι η παναίρεση τους αιώνα)...όποιος θέλει να προσευχηθεί μπορεί και στο σπίτι του και στους Ορθόδοξους ναούς....σε αίθουσες και σε παναγύρια πάνε οι παναϊριώτες....Δείτε περισσότερα

      13 Απρίλιος στις 11:34 μ.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Panayiotis Xenofwn Και Ο Μκρυγιάννης αγαπούσε την ελλαδα και τα έβαζε με τους Μισσιονάριους Πρωτεστάντες σαν και του λόγου σου κ.Κωνσταντίνε(κρίμας και το όνομα)!!!!
      13 Απρίλιος στις 11:35 μ.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Dimitris Tsalamatas ΘΑ ΣΟΥ ΕΓΡΑΦΑ ΕΝΑ ΣΤΙΧΟ ΤΟΥ ΣΕΦΕΡΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΕ ΠΟΛΛΗ ΑΓΡΙΟς...ΤΟ ΝΘΑΝΑΤΟ ΣΟΥ ΚΑΡΤΕΡΑΝΕ ..ΧΤΥΠΑ ΠΡΩΤΟΥ ΣΕ ΦΑΝΕ...ΤΗ ΣΠΑΘΑ ΣΗΚΩΣΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ...ΤΟΥ ΞΕΝΟΥ ΠΑΡΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ...ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΣΟΥ ΚΑΡΤΕΡΑΝΕ ..ΧΤΥΠΑ ....ΠΡΩΤΟΥ ΣΕ ΦΑΝΕ
      13 Απρίλιος στις 11:41 μ.μ.

    • Konstantinos Kalemkeridis ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΕ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΒΓΗΚΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΑ ΣΕ ΕΛΕΗΣΕΙ ΑΣΦΕΣΤΟΜΕΝΕ ΤΟΙΧΕ ΦΑΡΙΣΕΕ ΥΠΟΚΡΙΤΗ
      13 Απρίλιος στις 11:46 μ.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Dimitris Tsalamatas ο ηλιος εβασηλεψε ελληνα μου και το φεγγαρι εχαθη..αντε χαθητε απο μπροσταμου ελγε ο στρατηγος...αμα ζησω θα μου κλ@@@@@τε τα @@@@@@ια...αν πεθανω κλ@@@@ μου το π@@@@@ο...στο διαολο γρεκυλοι...
      13 Απρίλιος στις 11:54 μ.μ.

    • Dimitris Tsalamatas το κεφαλη σας στο τακο τωρα ελεγε ο στραταρχης κολοκωωτρονης και το ενοουσε...ειμε απο κολοκοτονεεικη ρατσα..
      13 Απρίλιος στις 11:56 μ.μ.

    • Konstantinos Kalemkeridis ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΥΠΟΚΡΙΤΗ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ XENOFWN
      13 Απρίλιος στις 11:58 μ.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • παπά Δημήτρης ΙΕΡΕΙΣ ΘΕΛΕΙΣ ΜΗΠΩΣ? ΛΕΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΝΕΝΑ ΛΙΒΑΝΙΣΤΗΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΑ ΔΑΙΜΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ.
      14 Απρίλιος στις 1:06 π.μ. · 2 άτομαΦορτώνει...

    • Bessie Yannopoulou ‎@@@παπά Δημήτρης Δεν ντρεπεσαι λιγακι βρε παπα Δημητρη, λεω εγω! Διωξε τα δαιμονια απο τον εαυτον σου πρωτα και αφησε τους αλλους, η Ελλαδα κεγεται και εσεις το γουδι το γουδοχερι. Αντι να ταπεινοθηται και να μετανοησεται στον Θεο, να κανει ελεος κοιτατε να ειρονευοσασται! ΛΥΠΟΥΜΑΙ ΠΟΛΥ! Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΕΛΕΗΣΕΙ!
      14 Απρίλιος στις 2:16 π.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Katerina Karras LIKES THIS.
      14 Απρίλιος στις 2:47 π.μ.

    • Rena Welch I am going to pray for all that will meet with you,
      14 Απρίλιος στις 4:05 π.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Rena Welch The Holy Spirit will do a mighty work and use you all for
      14 Απρίλιος στις 4:07 π.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Rena Welch His Gllory!!!!
      14 Απρίλιος στις 4:07 π.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Konstantinos Kalemkeridis ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΡΕΝΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΣΕ ΠΑΠΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΩΗΣΗΣ;ΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΕΥΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.ΑΛΛΗΛΟΥΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
      14 Απρίλιος στις 9:02 π.μ. · 2 άτομαΦορτώνει...

    • Maria Anthoysa ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΚΡΙΑ.
      14 Απρίλιος στις 11:55 π.μ.

    • Panayiotis Xenofwn
      Mαρία μου αν κατάλαβες οι ποιό πάνω είναι κακόδοξοι -αιρετικοί δήθεν "χριστιανοί"πρωτεστάντες....μην τους δίνεις και θάρος!κ.Κονσταντίνε,που μας το παίζεις ορθοδοξος χριστιανός όπως τον φίλο σου τον κ.Σπύρο Καράλη....μαζί και οι τρείς στην ...κόλαση μας βλέπω να ετοιμαζόμαστε,διότι εν τω Άδη ουκ έστι μετάνοια...σε ευχαριστώ για τα ωραία επίθετα....καλύτερα υποκριτής και αμαρτωλός και εντός Ορθοδόξου Εκκλησίας παρά αιρετικός και κακόδοξος Πρωτεστάντης της μαύρης συμφοράς...πάντως γνώρισα και αξιοπρεπής Πρωτεστάντες εσύ είσαι απο τους ποιό δαιμονισμένους που έχω γνωρίσει....άντε "γλωσσολάλα"μας και λίγο να σε χαρούμε με το μαύρο και σκοτεινό πνεύμα που σας επισκιάζει!!!!Δείτε περισσότερα

      14 Απρίλιος στις 5:46 μ.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Panayiotis Xenofwn
      Βessie καλή μου,άντε να ανάψεις καμιά ΜΑΝΟΡΑ,να γιορτάσεις την HANUKA σου και άσε τους Ορθόδοξους παπάδες μας στην δουλειά τους...εσύ έπρεπε να ντρέπεσε που το παίζεις σε 2 ταμπλό...αποφάσισε μέσα σου τέλος πάντων τί είσαι!Εβραία,κρυφοσιωνί...στρια;Ή Ελληνίδα Χριστιανη Ορθόδοξη;Εγώ σε βλέπω για το πρώτο άρα τράβα για το Σιωνιστάν και άσε το Ελλαδιστάν δεν σε χωράει ο τόπος ανθελληνίδα της κακιάς ώρας....ντροπή σου...αλλά μετά θα φέρει ο φούρνος την πυρά....Δείτε περισσότερα

      14 Απρίλιος στις 5:51 μ.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Tasos Veron Παναγιωτη μιλα μου για τον Θεο! Θελω να σωθω! Τι να κανω;;
      14 Απρίλιος στις 8:12 μ.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Panayiotis Xenofwn Και εγώ ποιός ενόμισες ότι είμαι για να σου μιλήσω για τον Θεό;Να πάς στον πνευματικό της ενορίας σου ταπεινά, να σου μιλήσει....εφόσον απαλαγείς απο το ειρωνικό υφάκι σου πρώτα φίλε...Να πάς στο Άγιο όρος με ταπέινωση, και θα σου μιλήσει ο Θεός αντί οι άνθρωποι...αν είσαι πρωτεστάντης και εσύ....βρες τον δρόμο της ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ και μετά ξαναμιλάμε....ASTA LA VISTA TASO VERON....
      14 Απρίλιος στις 8:20 μ.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Bessie Yannopoulou
      ‎@@Panayiotis Xenofwn Πρωτον η ομολογια της πιστεος σου ‘ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ‘ δεν μου αρεσει καθολου! Εγω για τους παπαδες τα τελευταια 26 χρονια προσευχομαι δεν τους βριζω οπως τους βριζεται εσεις, αλλα ουτε οταν ειμουν στην Ορθοδοξη Εκκλησια το...υς εβριζα! Δεν ειμαι καθολου κρυφη σε τιποτα! Τι σου εδωσε την εντυπωση οτι ειμαι κρυφη?? Aνακαλυψες κατι για μενα που εκριβα?? Δεν θα εβαζα την Εβραικη σημαια εαν ειμουν κρυφη! Οσο για ανθελληνιδα που με αποκαλεις, ενα σου λεω, οι Ορθοδοξοι εδω στον Καναδα που με γνωριζουν εαν σε ακουγαν, δεν ξερω και εγω τι ειχες να ακουσεις. Ειμαι Ελληνιδα περισοτερο απο σενα, και με χωραει ‘Η ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΟΥ‘ και με παραχωραει! ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΟΥ, ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ!!! Τωρα, ειμαι αναγεννημενη Χριστιανη, μετανοιμενη με συνεσθηση, Ο Ιησους ειναι προσωπικος μου Σωτηρας, Λυτρωτης, Κυριος και ΘΕΟΣ ΜΟΥ, και βαπτισμενη στο Πνευνα Το Αγιο. Η Μητερα Του Ιησου αναβε ‘ΜΑΝΟΡΑ‘, και Ο Ιησους επηγε ‘ΣΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ‘ κατα ΙΩΑΝΝΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ 10:22 Εγειναν δε τα εγκαινια εν Ιεροσολυμοις, και ητο χειμων. Οχι, οτι εγω εορταζω την Χανουκα, αλλα τωρα που το αναφερες θα αγορασω μια Μανορα οτα παω στο Ισραηλ, ευχαριστω που μου το θυμισες, νασαι καλα! Αγαπητε Παναγιωτη κυτα να αναγεννηθεις, διοτι ειναι ζητημα Θεου, ειναι ζητημα ζωης και θανατου η αναγεννηση! Ο Κυριος να σε ευλογει και να ευλογει και την πατριδα μας την Ελλαδα!Δείτε περισσότερα

      14 Απρίλιος στις 8:20 μ.μ.

    • Tasos Veron O πνευματικος της ενοριας μου που ρωτησα ταπεινα μου ειπε πως στον Λουκα λεει οτι θα συγκρουστουμε με αλλον πλανητη και απο την συγκρουση θα πεταχτουμε στον αερα και θα κριθουμε επιτοπου! Και επειδη λεει θα εργησει πολυ να ερθει αυτη η μερα γιαυτο αφηνουνε τον κοσμο να ζει κοσμικα! Ηταν πολυ πραος δεν μπορω να πω! Αλλα αυτα τα παραμυθια δεν τα λεει πουθενα ο Λογος του Θεου... Τωρα τι να κανω πες μου;;
      14 Απρίλιος στις 9:28 μ.μ.

    • Panayiotis Xenofwn
      Συγνώμη,για να καταλάβουμε κ.Bessie,τώρα που είδες "φως"προσεύχεσε σε αίθουσα,σε συναγωγή ή σε ναό και εσύ;;;Το τί κάνεις δικαίωμά σου στην χώρα σου...αλλά απο τον Καναδά να προσπαθείς να νουθετήσεις το τιμημένο ράσο...δεν νομίζεις πάει πολ...ύ...εκτός και αν πείρες οδηγείες απο τον "Μεγάλο"...ε τότε πάω πάσο...μάθε καλή μου Bessie ένας πραγματικός Έλληνας π.χ.Κολωκοτρόνης,Μακρυγιάννης,Ανδρούτσος,Παπαφλέσας...κ.λ.π. όταν πολεμούσαν για το Ελλαδιστάν και έλεγαν πρώτα υπερ Πίστεως,εννοούσαν αγαπητή μου την Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη και όχι τις 25.000 Πρωτεσταντικές "χριστιανικές"παραφυάδες και ομολογίες....αντίθετα αν διαβάσει κανείς ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τον Στρατηγό Μακρυγιάννη θα δεί καθαρά τί λέει για τους Μισσιονάριους "ιεραπόστολους πρωτεστάντες,γιαυτό άσε τα κουραφέξαλα και κοίτα να μάθεις για την παραδοσιακή Εκκλησία την Ορθόδοξη που υπάρχει αναλέιωτη εδώ και 2011 χρόνια μετά τον Χριστό μας....τί γυρεύεις σε μιά αιρετική πρωτεσντική ομολογία "ελληνίδα" γυναίκα;Μήπως δεν ερεύνησες όσο έπρεπε τίς ρίζες σου και την παράδοσή σου;Είσαι "ελληνίδα εσύ που δεν τιμάς την Θεοτόκο;Εδώ οι μουσουλμάνοι την σέβονται και την τιμάνε....Είσαι "ελληνίδα εσύ που δεν τιμάς τους αγίους μας;είσαι "ελληνίδα" εσύ που δεν τιμάς τις εικόνες και δεν βάζεις το σημείο του Σταυρού;Είσαι Ελληνίδα που δεν σέβεσε τις πατρογονικές σου παραδόσεις;Η γιαγιά σου και ο παππούς σου ήτανε πρωτεστάντες;Είσαι εν τέλη "ελληνίδα"ή αμερικανάκι;;;Και ιστορικά να το πάρουμε κ."αναγεννημένη"μου ο πρωτεσταντισμός γεννήθηκε τον 15οαιώνα ποιό πρίν που ήταν η Εκκλησία Του Χριστού μας;Ξαφνικά κτύπησε τον Λούθηρο και τον Καλβίνο σας το "άγιο πνεύμα"και "αναγγένησαν"τον "χριστιανισμό";Τέτοιον κάλπικο και νοθευμένο μα κυρίως κακόδοξο και αιρετικό "χριστιανισμό"σας τον χαρίζουμε....άστε τουλάχιστον τους παπάδες μας στην ησυχία τους.....Δείτε περισσότερα

      14 Απρίλιος στις 10:15 μ.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Konstantinos Kalemkeridis ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΟΣ Ο XENOFWN
      14 Απρίλιος στις 11:02 μ.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Tasos Veron
      ‎15Προσεχετε δε απο των ψευδοπροφητων, οιτινες ερχονται προς εσας με ενδυματα προβατων, εσωθεν ομως ειναι λυκοι αρπαγες. 16Απο των καρπων αυτων θελετε γνωρισει αυτους. Μηποτε συναγουσιν απο ακανθων σταφυλια η απο τριβολων συκα; 17ουτω π...αν δενδρον καλον καμνει καλους καρπους, το δε σαπρον δενδρον καμνει κακους καρπους. 18Δεν δυναται δενδρον καλον να καμνη καρπους κακους, ουδε δενδρον σαπρον να καμνη καρπους καλους.Δείτε περισσότερα

      15 Απρίλιος στις 12:46 π.μ.

    • Tasos Veron Αρα απο των καρπων αυτων θελετε γνωρισει αυτους... Το μισος σας, η μισαλοδοξια, ο ρατσισμος, η υπερηφανεια και η υβρις ειναι ολοφανεροι καρπο σας!! Αντιθετως...
      15 Απρίλιος στις 12:50 π.μ.

    • Tasos Veron Αν ειναι η ορθοδοξια η πραγματικη εκκλησια του Χριστου τοτε η Ελλαδα η Σερβια Η ρωσσια κλπ θα επρεπε να ειναι σε παραδεισιακες καταστασεις πληρες ευλογιων και ο κοσμος θα επρεπε να αγαπαει ο ενας τον αλλον μιας που θα κυριαρχουσε το Αγιο Πνευμα σε ολους διοτι ολοι οι πολιτες ειναι βαφτισμενοι ορθοδοξα... Ξυπνηστε!!!
      15 Απρίλιος στις 12:59 π.μ.

    • Panayiotis Xenofwn ΑΥΤΑ λέει ο κ.Κωνσταντίνος Καλεμκερίδης σε μένανε προσωπικά "ΕΙΜΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΕ ΜΕ ΔΕΧΩΝΤΕ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΛΟΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟΝ ΠΟΥ ΦΟΡΑΩ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΩ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ ΕΧΩ ΥΠΟΣΤΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ"....και ο Άρειος τα ίδια έλεγε και χειρώτερα κ.Κώστα μου(παναής)!!!
      15 Απρίλιος στις 1:05 π.μ.

    • Tasos Veron Ο καρπός, όμως, του Πνεύματος είναι: Αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία, καλοσύνη, αγαθοσύνη, πίστη, πραότητα, εγκράτεια..
      15 Απρίλιος στις 1:06 π.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Konstantinos Kalemkeridis ΕΙΣΑΙ ΤΥΦΛΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΟΣ XENOFWN O AREIOS ΗΤΑΝΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕ ΤΗΝ ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ ΜΟΥ ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΚΡΙΣΗ ΕΔΩ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΙΘΕΙΑ ΜΕΤΑΝΩΗΣΕ
      15 Απρίλιος στις 1:08 π.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Panayiotis Xenofwn Ενώ φίλε Τάσο όπου πατούν το πόδι τους μαγαρισμένοι "χριστιανοί""αναβαπτισμένοι και αναγγενημένοι"φέρουν στον απανταχού κόσμο ευλογίες...βλέπουμε τον Κλίντον τον Μπούς.....και όλους αυτούς τους αλήτες πρωτεστάντες σας....τί 'ευλογίες'μοιράζουν....
      15 Απρίλιος στις 1:11 π.μ.

    • Panayiotis Xenofwn
      κ.Κωνσταντίνε Καλμκερίδη,ασφαλώς και είμαι πονηρός έχω ένα καλό όμως....αιρετικός δεν είμαι και "αδελφούς", αιρετικούς πρωτεστάντες Δόξα τω Θεώ δεν έχω....γιαυτό παρακαλώ τους απανταχού φίλους Πρωτεστάντες να μάθουν για την Ορθοδοξία και μετά... ας αποφασίσουν τί σόϊ Χριστιανισμό τραβά η όρεξή τους...η Ορθοδοξία κρατά τον παραδοσιακό εσείς έναν μετανεωτερικό.....ας ερευνήσουμε καλόπιστα και καλοπροαίρετα ο ένας τον άλλον....και έχει ο Θέος...οι λογομαχίες μας δεν οδηγούν πουθενά..Δείτε περισσότερα

      15 Απρίλιος στις 1:18 π.μ.

    • Tasos Veron Βγαλε το δοκαρι σου ελληναρα μου και ελα να με πεις μετα για την αγαπη! Δες τα χαλια σου πρωτα!!
      15 Απρίλιος στις 1:23 π.μ.

    • Tasos Veron
      Και ξενοφων εγω δεν ειπα πως οι αμερικανοι ειναι η πραγματικη πιστη! Μην μπερδευεσαι!! Εσυ λες οπου ορθοδοξια εκει γνησιοτητα.. Ε λοιπον προσπαθω να σε πιστεψω. Ο Λογος μιλαει για καρπους ως μεσο ταυτοποιησης της γνησιας πιστης! Κατα 99% η ...ελλαδα ειναι ορθοδοξη!! Δειξε μου τι καρπους εχει;; Απατεωνια, κλεψια, ψευτια, λαμογια, βολεψια, λαδοματα, πορνεια, τσιφτετελια, φονοι, ψευτομαγκια, και ολοι απο ενα σταυρουδακι στο λαιμο!! Οι πραγματικοι χριστιανοι δεν ειναι εντως ταμπελων και συνορων ομως, φερνουν τους καρπους τους και εκπεμπουν αγαπη!! Σκεψου το !!Δείτε περισσότερα

      15 Απρίλιος στις 1:32 π.μ.

    • Tasos Veron
      Φιλε μου δεν με νοιάζει αν ειμαι ελληνας η οχι.. μηπως ο ουρανος ειναι χωρισμενος σε συνορα και γλωσσες;

      (Εβρ 11:13-14) όλοι οι αγιοι ομολόγησαν ότι είναι ξένοι και παρεπίδημοι επάνω στη γη. Δεδομένου ότι, αυτοί που λένε αυτού τού είδους τα ...πράγματα, δείχνουν ότι ζητούν πατρίδα ..Τώρα, όμως, επιθυμούν μια καλύτερη, δηλαδή, επουράνια· γι' αυτό, ο Θεός δεν ντρέπεται γι' αυτούς, να λέγεται Θεός τους· επειδή, ετοίμασε γι'αυτούς πόλη.

      (Εβρ 13:14)Επειδή, δεν έχουμε εδώ μόνιμη πόλη, αλλά τη μέλλουσα επιζητούμε

      (Αποκ 7:9)Ύστερα απ' αυτά, είδα, και ξάφνου, ένα μεγάλο πλήθος, το οποίο κανένας δεν μπορούσε να απαριθμήσει, από κάθε έθνος και φυλές και λαούς και γλώσσες, οι οποίοι στέκονταν μπροστά στον θρόνο και μπροστά στο Αρνίο, ντυμένοι με λευκές στολές και έχοντας στα χέρια τους φοίνικες

      ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΙΑΣ ΠΟΛΗΣ.. ΕΣΥ ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ;
      Δείτε περισσότερα

      15 Απρίλιος στις 10:49 π.μ. · 1 άτομοΦορτώνει...

    • Konstantinos Kalemkeridis ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ
      15 Απρίλιος στις 6:53 μ.μ. 
      http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=207810225905583&id=100000298225007

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου