Σελίδες

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Η ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ: Από τους πεντηκοστιανούς στην αιώνια Πεντηκοστή της Ορθοδοξίας!


«Ευμήχανος γαρ ων και σοφός, δια των αυτών πολλάκις πραγμάτων και τους οικείους ευεργετεί και τους έτι πεπλανημένους διδάσκεσθαι παρασκευάζει της οικείας προνοίας την δύναμιν».
 Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος. Εις Γεν. , ομιλία. ΝΒ’, 1, ΕΠΕ 4, 294-MG 54, 457
[Επειδή είναι εφευρετικός και σοφός ο Θεός, με τα ίδια πολλές φορές πράγματα και ευεργετεί τους δικούς Του και προετοιμάζει εκεί­νους, που βρίσκονται ακόμη στην πλάνη, ώστε να διδαχθούν τη δύνα­μη της δίκης Του πρόνοιας. ]
Ο Κύριος οδηγεί τα παιδιά Του στην Εκκλησία με πάμπολλους θαυμαστούς τρόπους. Στην μικρή μας διαδικτυακή πορεία έχουμε γίνει μάρτυρες θαυμαστών μεταστροφών καλοπροαίρετων αδελφών μας οι οποίοι είχαν την καλήν ανησυχία και έρευνα. Μάθαμε και θαυμάσαμε τη μεταστροφή της Γιολάντας, του Στέλιου, της Ελευθερίας, της Αθανασίας, της Χαρούλας και του Μάριου, του Κώστα και την τραγική ιστορία της Αναστασίας. Σήμερα δημοσιεύουμε την μεταστροφή της Μαρίας προς δόξα Θεού. 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ! Η ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ
Από τους πεντηκοστιανούς στην αιώνια Πεντηκοστή της Ορθοδοξίας!
     Κατάγομαι από μία εξαμελή μέση ορθόδοξη οικογένεια. Η σχέση μου με την εκκλησία ήταν τυπική. Εκκλησιαζόμουν κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα χωρίς να γνωρίζω...
ουσιαστικά την χριστιανική πίστη, κάτι το οποίο συνέβαλε στο να προσχωρήσω στην αίρεση των Πεντηκοστιανών, όπως θα σας διηγηθώ παρακάτω.
 Όλα ξεκίνησαν στις 5 Μάιου του 2010 όταν βρέθηκα στον Άγιο Γεώργιο Ευβοίας για να πραγματοποιήσω ένα τάμα μου. Η εκκλησία ήταν κλειστή όταν την επισκέφτηκα καθώς ήταν μεσημέρι. Έτσι, αναγκάστηκα να περιμένω στον προαύλιο χώρο της. Επειδή περίμενα αρκετή ώρα χωρίς να βλέπω κάποιον, αποφάσισα να επικοινωνήσω με το ταξί που με είχε φέρει για να με μεταφέρει πίσω. Αντί για τον ιδιοκτήτη, ήρθε ο υπάλληλός του ο οποίος ανήκε στην ‘’Ελευθέρα Αποστολική Εκκλησία της Πεντηκοστής’’. Από εδώ ξεκινάει και ο προσηλυτισμός μου. Μόλις με είδε, κτύπησε την πόρτα του πάτερ, αλλά εκείνος έλειπε. Ήμουν εμφανώς στεναχωρημένη λόγο του ότι τελικά δεν πραγματοποίησα το τάμα.
Εκείνος, με είδε σε αυτήν την κατάσταση και μου είπε ότι ο Θεός έχει φυλάξει κάτι καλύτερο για μένα. Μόλις το άκουσα, μου άρεσε διότι αναφέρονταν στον Θεό. Μάλιστα δάκρυσα κιόλας. Τώρα η συζήτηση μεταφέρεται μέσα στο ταξί, και σε όλη την διαδρομή μέχρι το λιμάνι. Μου πρότεινε να καθίσω εκείνη την ημέρα και να με φιλοξενήσει στο σπίτι του με την οικογένειά του, με σκοπό να μου μιλήσει για τον Χριστό και το Ευαγγέλιο. Αρχικά είχα ενδοιασμούς να μείνω με άγνωστους για μένα ανθρώπους, αλλά επειδή ήμουν απογοητευμένη σκέφτηκα ότι θα είχα τίποτα να χάσω. Και έτσι δέχτηκα.
Μέχρι να τελειώσει την βάρδιά του, καθίσαμε σε ένα μικρό καφενείο, όπου μου μιλούσε για την αγάπη του Χριστού και παράλληλα μου έκανε μικρή κατήχηση περί των πεντηκοστιανικών του πεποιθήσεων περί της αρπαγής, χωρίς ποτέ να μου αποκαλύψει ότι δεν ήταν ορθόδοξος αλλά της ΕΑΕΠ. Ουσιαστικά, πρόκειται περί προσηλυτισμού, καθώς πέρα από τον Χριστό που μου έδινε υποτίθεται, μου έδινε και τις αιρετικές του διδασκαλίες. Είναι αυτό που αναφέρει ο άγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων στις κατηχήσεις του· «…οι οπαδοί των αιρετικών, με ευγενική γλώσσα και ευγλωττία απατούν τις καρδιές των απλοϊκών ανθρώπων, και καλύπτουν με το χριστιανικό τους όνομα, σαν με μέλι, τα δηλητήρια των αιρετικών δογμάτων’’ (Κατήχηση Δ).
http://egolpio.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου