Παρασκευή, 15 Απριλίου 2011

ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΕΣΤΑΝΤΕΣ...



 ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΣΧΟΛΙΟ μου, ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ,ΜΕ ΑΓΑΠΗ πάντα,και το επόμενο άρθρο στους αγαπητούς "φίλους"μου Πρωτεστάντες που ετοιμάζονται για την "αρπαγη"τους!!!Εξαιρετικά στους αιρετικούς "φίλους" μου, με τα εξής ονόματα στο facebook(Stelios Fellas,Kostantinos Kalemkeridis(o οποίος είναι καταφαντασία "Ορθόδοξος χριστιανός"αλλά η καρδιά και το μυαλό του πρωτεσταντίζουν ασύστολα,προσέξτε τον  αγαπητοί μου Ορθόδοξοι ,το παίζει και αυτός ,τάχα μου τάχα μου,αγαπολόγος και "Ορθόδοξος",για του λόγου του αληθούς βάλτε να δείτε τί μασκαραλίκια κάνει στον τοίχο του(βάζει ύμνους βυζαντινούς,και σχολιάζουν οι κακόδοξοι και αιρετικοί φίλοι του και ο ίδιος πρωτεσταντίζει χωρίς αιδώ, καπηλεύοντας την Βυζαντινή μας μουσική,ΕΛΕΟΣ)αλλά κατόπιν προσωπικής μου συνομιλίας μαζί του και με αυτά τα δήθεν "χριστιανικά" σχόλια του, που γράφει δημόσια, βρίθουν και βοθρίζουν απο πρωτεσταντιλίκια...θαυμάστε τους στις δημόσιες συζητήσεις τους,προσοχή όμως είναι αρκετά παμπόνηροι και ξεγελούν ανυποψίαστους  Xριστιανούς Ορθόδοξους χρήστες στο facebook !Να μην ξεχάσω αγαπητοί μου αναγνώστες...
,μην είστε ευκολόπιστοι....δεν σημαίνει όποιος μιλάει και ομολογεί τον Χριστό είναι και του Χριστού....ας μην ξεχνάμε ότι και τα δαιμόνια τον ομολογάνε και τον πιστεύουν....άρα λοιπόν ας έχουμε την ΚΑΛΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ!Επίσης να μην ξεχάσουμε τον αγαπητόν μου γιατρό φιλοσιωνιστή και Πρωτεστάντη ,αξιότιμο κ.Spyro Karali(που με πέταξε κλοτσηδών απο το βοθροφάτσα-μπουκ του,δεν σας κρατάω κακία καθόλου κ.Σπύρο μου)που εκλέγει και επιλέγει και προτιμά(εξού και η ετυμολογία της λέξης αιρέω-ώ,ούμαι,αίρεσις) ότι του καπνίσει απο τον Χριστιανισμό(λές και είναι τσιφλίκι του) αλλά απεχθάνετε τις λέξεις, αιρετικός-κακόδοξος-πρωτεστάντης,...κ.α.,όμορφες λεξούλες ,που χρησιμοποίησαν κατα κόρον, οι ΆΓΙΟΙ μας ΠΑΤΕΡΕΣ, για να "χτυπήσουν" και να "πολεμήσουν" τις αιρέσεις και τις διαστροφές, του κάθε ΑΛΑΖΩΝΑ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ, με εωσφορική έπαρση,....και για να οριοθετήσουν την ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ μας  και επίσης για να μην χάνουμε τον δρόμο μας εξαιτίας των διεστραμένων πιστεύω του κάθε αιρετικού ανθρώπου!Δυστυχώς υπάρχουν μπόλικοι μέσα στο facebook και πρέπει να προσέχουμε απο δαύτους διότι έχουνε τα σχέδια τους....Υ.Γ.Παρακαλώ τους ποιό πάνω αιρετικούς "φίλους"μας,όπως τώρα που μπαίνουμε στην ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ,να αναλογιστούν την ΠΛΑΝΗ και την ΑΙΡΕΣΗ τους ....και να προβληματιστούν....να βάλουν ένα ΜΗΠΩΣ στις κακόδοξες σκέψεις τους,να βρούνε άγιους κληρικούς της Ορθοδοξίας και να μιλήσουν μαζί τους, καλοπροαίρετα , με ΚΑΛΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ και με ταπείνωση να μάθουν περι το ΜΕΓΑΛΕΙΟ της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ και να αποταχθούν- εγκαταλήψουν, τις πέραν των 20.000 πρωτεσταντικών παραφυάδων που δημιουργήθηκαν μετά τον 15ο αιώνα και να ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΝ . Ο ΧΡΙΣΤΟΣ μας που αναπαύετε στην Ορθοδοξία μας τους αγαπά και θα τους συγχωρέση,ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ  να επιστρέψουν στην αγκαλιά της ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ!!! !Σύμφωνα με τους ΆΓΙΟΥΣ Πατέρες μας: "ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ(ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ)ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ"!!!( με αγάπη ο στρατιώτης Του Χριστού,παναής)


Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος διαψεύδει την θεωρία για αρπαγή της Εκκλησίας πριν τον αντίχριστο.


Σε αυτό το άρθρο, δεν θα ασχοληθούμε με λεπτομέρειες για την αναίρεση της ψευτοδιδασκαλίας πολλών Προτεσταντικών ομολογιών για δήθεν αρπαγή της Εκκλησίας ΠΡΙΝ την έλευση του αντίχριστου. Σε αυτά, έχει απαντήσει εκτεταμένα η Ορθόδοξη Ομάδα Δογματικής Έρευνας στα εξής άρθρα·

Εδώ, θα δούμε τι αναφέρει ο Ιερός Χρυσόστομος στις ομιλίες του από την Α Θεσσαλονικείς δ 15-18, και από την Β Θεσσαλονικείς β 1-10. Θα αναφερθούμε επιγραμματικά σε αυτά που σχολιάζει. Είναι από την ομιλία Η, Υπόμνημα εις την προς Θεσσαλονικείς πρώτη, και από την ομιλία Γ, Υπόμνημα εις την προς Θεσσαλονικείς Δευτέρα αντίστοιχα....


Α Θεσσαλονικείς, δ 15-18
«Διότι τούτο σας λέγομεν διά του λόγου του Κυρίου, ότι ημείς οι ζώντες, όσοι απομένομεν εις την παρουσίαν του Κυρίου, δεν θέλομεν προλάβει τους κοιμηθέντας· επειδή αυτός ο Κύριος θέλει καταβή απ' ουρανού με κέλευσμα, με φωνήν αρχαγγέλου και με σάλπιγγα Θεού, και οι αποθανόντες εν Χριστώ θέλουσιν αναστηθή πρώτον, έπειτα ημείς οι ζώντες όσοι απομένομεν θέλομεν αρπαχθή μετ' αυτών εν νεφέλαις εις απάντησιν του Κυρίου εις τον αέρα, και ούτω θέλομεν είσθαι πάντοτε μετά του Κυρίου. Λοιπόν παρηγορείτε αλλήλους με τους λόγους τούτους».

Τονίσαμε τα παραπάνω, για να δείξουμε ότι η αρπαγή της Εκκλησίας θα γίνει ‘’Εις την παρουσίαν του Κυρίου’’ (στην Β Παρουσία) και όχι νωρίτερα. Μάλιστα, ΤΟΤΕ (στην αρπαγή- που θα γίνει στην Β Παρουσία) θα γίνει και η ανάσταση. Ο απ Παύλος, στην Α Κορινθίους ιε, θέτει και πάλι την σειρά των πραγμάτων γράφοντας· «Επειδή καθώς πάντες αποθνήσκουσιν εν τω Αδάμ, ούτω και πάντες θέλουσι ζωοποιηθή εν τω Χριστώ. Έκαστος όμως κατά την ιδίαν αυτού τάξιν· ο Χριστός είναι η απαρχή, έπειτα όσοι είναι του Χριστού εν τη παρουσία αυτού· Ύστερον θέλει είσθαι το τέλος, όταν παραδώση την βασιλείαν εις τον Θεόν και Πατέρα, όταν καταργήση πάσαν αρχήν και πάσαν εξουσίαν και δύναμιν». (εδ. 22-24).

Ο πρώτος που αναστήθηκε είναι ο ίδιος ο Χριστός, ΕΠΕΙΤΑ οι άγιοι ΕΝ ΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΥΤΟΥ. Μετά, δεν γίνεται κάτι άλλο. Στην Β Παρουσία γίνεται η ανάσταση των πιστών του Κυρίου. Όπως το αναφέρει και στην Α Θεσσαλονικείς που είδαμε παραπάνω, που το αναφέρει κατά την αρπαγή. Τα χωρία είναι ξεκάθαρα, όπως ξεκάθαρη είναι και η ερμηνεία που έδωσε η αρχαία Εκκλησία, όπως την πήρε από τους αποστόλους.

Ας περάσουμε στον ιερό Χρυσόστομο. Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος συνδέει το «ο Κύριος θέλει καταβή απ’ ουρανού» με το «αι δυνάμεις των ουρανών θέλουσι σαλευθή», το οποίο αναφέρεται στο ευαγγέλιο του Λουκά και το οποίο συνδέεται με την Β Παρουσία.  «…διότι αι δυνάμεις των ουρανών θέλουσι σαλευθή. Και τότε θέλουσιν ιδεί τον Υιόν του ανθρώπου ερχόμενον εν νεφέλη μετά δυνάμεως και δόξης πολλής». (Λουκάς ΚΔ 26-27). Ο ιερός Χρυσόστομος γράφει· «Αυτός ο Κύριος εν καλεύσματι, εν φωνή αρχαγγέλου, και εν σάλπιγγι τη εσχάτη καταβήσεται απ ‘ ουρανού. ‘Οπερ και ο Χριστός τότε φησίν, Αι δυνάμεις των ουρανών σαλευθήσονται». Η φωνή του αρχαγγέλου αναγγέλλει την έλευση του Κριτή και ετοιμάζει τους ανθρώπους· «Τον ουν αρχάγγελο οίμαι τον εφεστώτα είναι τοις απεσταλμένοις βοώντα τούτο, ότι ετοίμους ποιείτε πάντας· πάρεστι γαρ ο Κριτής».  Ο Χρυσόστομος ρωτά· «Ει μέλλει καταβαίνειν, τίνος ένεκεν αρπαγησόμεθα?’’. Δηλαδή, αφού θα κατέβει (επομένως ο Χρυσόστομος αναφέρεται στην Β Παρουσία κατά την οποία θα γίνει και η αρπαγή), για ποιο λόγο είναι ανάγκη να αρπαχτούμε? Και συνεχίζει απαντώντας· «Τιμής ένεκεν. Και γαρ βασιλέως εις πόλιν εισελαύνοντος, οι μεν έντιμοι προς απάντησιν εξίασιν, οι δε κατάδικοι ένδον μένουσι τον Κριτή». Δηλαδή, αρπαζόμαστε χάριν τιμής που μας κάνει ο Κύριος. Όπως οι έντιμοι προϋπαντούν τον βασιλιά που έρχεται σε μία πόλη, έτσι και με την αρπαγή, η Εκκλησία προϋπαντεί τον βασιλιά της Ιησού Χριστό που έρχεται ως Κριτής. Βλέπουμε ότι ο Χρυσόστομος δεν ξεχωρίζει αυτά τα δύο γεγονότα (Αρπαγή και Β Παρουσία), και μας δίνει εικόνα για το πώς είχε κατανοήσει η αρχαία Εκκλησία το θέμα αυτό.    

Για όσους προσπαθούν να προβλέψουν ημερομηνίες και εποχές περί της ελεύσεως του Χριστού, ο ιερός Χρυσόστομος αναφέρει «Άκουε γαρ Αυτού λέγοντος τοις αποστόλοις· Ουχ υμών εστί γνώναι χρόνους ή καιρούς, ους ο Πατήρ έθετο εν τη ιδία εξουσία. Τι περιεργάζεσθε λοιπόν? Οι περί Πέτρον τον κορυφαίον ταύτα ήκουσαν, ως τα μείζονα εαυτών ζητούντες μαθείν». Δηλαδή, ο Ίδιος ο Κύριος είπε στους μαθητές ότι δεν σας ανήκει να γνωρίζεται τους χρόνους και τους καιρούς τους οποίους έχει ο Πατέρας στην εξουσία Του. Γιατί λοιπόν εσείς ψάχνετε?


Β Θεσσαλονικείς, β 1-10
«Σας παρακαλούμεν δε, αδελφοί, περί της παρουσίας του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και της εις αυτόν επισυνάξεως ημών, να μη σαλευθήτε ταχέως από του φρονήματός σας, μηδέ να θορυβήσθε, μήτε διά πνεύματος μήτε διά λόγου μήτε δι' επιστολής ως γραφομένης υφ' ημών, ότι τάχα επλησίασεν ημέρα του Χριστού. Ας μη σας εξαπατήση τις κατ' ουδένα τρόπον· διότι δεν θέλει ελθεί η ημέρα εκείνη, εάν δεν έλθη πρώτον η αποστασία και αποκαλυφθή ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο υιός της απωλείας, ο αντικείμενος και υπεραιρόμενος εναντίον εις πάντα λεγόμενον Θεόν ή σέβασμα, ώστε να καθήση εις τον ναόν του Θεού ως Θεός, αποδεικνύων εαυτόν ότι είναι Θεός. Δεν ενθυμείσθε ότι ενώ ήμην έτι παρ' υμίν σας έλεγον ταύτα; Και τώρα γνωρίζετε εκείνο, το οποίον κωλύει αυτόν, ώστε να αποκαλυφθή εν τω εαυτού καιρώ· διότι το μυστήριον της ανομίας ήδη ενεργείται, μόνον έως να εκβληθή εκ μέσου ο κωλύων τώρα· και τότε θέλει αποκαλυφθή ο άνομος, τον οποίον ο Κύριος θέλει απολέσει με το πνεύμα του στόματος αυτού και θέλει εξαφανίσει με την επιφάνειαν της παρουσίας αυτού· όστις θέλει ελθεί κατ' ενέργειαν του Σατανά εν πάση δυνάμει και σημείοις και τέρασι ψεύδους και εν πάση απάτη της αδικίας μεταξύ των απολλυμένων, διότι δεν εδέχθησαν την αγάπην της αληθείας διά να σωθώσι».

Πάλι τονίσαμε παραπάνω, για να δείξουμε ότι ο απ Παύλος ΔΕΝ ξεχωρίζει την Β Παρουσία από την αρπαγή της Εκκλησίας, και ότι κατά τα λόγια του απ Παύλου δεν θα έρθει εκείνη η μέρα (της Β Παρουσίας που θα γίνει και η αρπαγή) εάν ΠΡΩΤΑ δεν έρθει η αποστασία (όχι της Εκκλησίας- δεν λέει κάτι τέτοιο το κείμενο) και αν δεν εμφανιστεί ο αντίχριστος. Ακόμα τονίσαμε ότι ο ‘κωλύων (‘’το κατέχων’’ στο κείμενο) δεν είναι η Εκκλησία (διότι θα έρχονταν σε αντίθεση με όσα είπε παραπάνω), αλλά κάτι για το οποίο δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι 100%, μιας και ο απ Παύλος τους το είχε πει προφορικά όταν ήταν ανάμεσά τους. «Δεν ενθυμείσθε ότι ενώ ήμην έτι παρ' υμίν σας έλεγον ταύτα; Και τώρα γνωρίζετε εκείνο, το οποίον κωλύει αυτόν, ώστε να αποκαλυφθή εν τω εαυτού καιρώ· διότι το μυστήριον της ανομίας ήδη ενεργείται, μόνον έως να εκβληθή εκ μέσου ο κωλύων τώρα».

Ο ιερός Χρυσόστομος, εξηγεί ότι ‘’η Παρουσία του Κυρίου’’ και ‘’η επισυναγωγή ημών’’ (η επισύναξη- αρπαγή) είναι δύο γεγονότα που θα γίνουν μαζί. Δεν μιλάει για διαφορετικές μέρες, που μάλιστα θα απέχουν μεταξύ τους 7 χρόνια περίπου, όπως διδάσκει η ΕΑΕΠ. «Περί της παρουσίας του Χριστού ενταύθα διαλέγεται, και περί της επισυναγωγής της ημών· ομού γαρ ταύτα έσται».

Μάλιστα, σχολιάζοντας τα λόγια του απ Παύλου, αναφέρει· «Μη θροείσθε, μήτε δια πνεύματος, μήτε δια λόγου, Ο δε λέγει, τούτο εστί· καν τις πνεύμα προφητείας έχων τούτο είπη, μη πιστεύσητε. Ότε γαρ ήμην προς υμάς. Ταύτα είπον υμίν· ώστε ου δει μεταπείθεσθαι, αφ ων εδιδάχθητε. Ή δια πνεύματος. Τους ψευδοπροφήτας ούτω καλεί…μήτε δια λόγου, αλλά και πεπλασμένη επιστολήν επεδείκνυον ως από του Παύλου…». Δηλαδή, οι Χριστιανοί να μην δέχονται ούτε ‘’αποκάλυψη, ούτε ‘’προφητεία’’, ούτε κάτι ως σύγγραμμα του απ Παύλου που θα έλεγε ότι δήθεν πλησίασε η ημέρα εκείνη.

Για την αποστασία, αναφέρει ο Χρυσόστομος· «Τι εστίν η αποστασία? Αυτόν καλεί τον αντίχριστον αποστασίαν, ως πολλούς μέλλοντα απολλύναι και  αφιστάν· Ώστε, φησίν, σκανδαλισθήναι, ει δυνατόν, και τους εκλεκτούς».

Είναι, δηλαδή, ο αντίχριστος (και το πνεύμα του αντίχριστου), που θα πλανήσει ακόμα και τους εκλεκτούς (όχι όμως και την Εκκλησία ως Σώμα Χριστού). 
http://exprotestant.blogspot.com/

1 σχόλιο: