Σελίδες

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011


ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ 13 Απριλίου στις 11:20 μ.μ. Αναφορά
ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΟΘΕΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟ 3 ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ, ΣΤΗΝ ΑΝΝΑ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΙΚΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ!!!!!


Είμαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ σημαίνει ότι δεν κλαίω ποτέ για ότι μπορώ να παλέψω !!!!!!
Είμαι μάνα σημαίνει ότι δεν αφήνω...να κλέψει ποτέ κανείς το γέλιο και τα όνειρα των παιδιών μου!!!!
Στην ηλικία των 28 ετών είχα δυο παιδιά, μια κυρία που με είδε στο δρόμο μου είπε… αγόρι, κορίτσι, ωραία τα ταίριαξες, έκλεισες!
Έκλεισα ;;;;;;; τι έκλεισα ; και τώρα που έχω άλλα δυο παιδιά κατάλαβα τι εννοούσε η κυρία. Με τα δυο παιδιά ήμουν ακριβώς όπως με ήθελε το σύστημα!!!
Γάμος, δουλειά, σπίτι, αυτοκίνητο και δυο παιδιά, η απόλυτη επιτυχία!!!
Σκέφτομαι ότι πονάω για όσα βλέπω και όσα σήμερα ζω!!
Ευθύνεται η πολυτεκνική μου ιδιότητα σε ένα βαθμό . γιατι ;
γιατί ξέφυγα από το κατεστημένο.
Νιώθω περήφανη αλλά και υπόχρεη απέναντι στην πατρίδα!!
Η υπερηφάνεια γεννά και υποχρεώσεις και αν κοιτάξεις γύρω σήμερα θα δεις ανεύθυνους και καθόλου περήφανους ανθρώπους να περιφέρονται!!!
Γιατί περιφέρεσαι μέσα στη ζωή όταν δεν παράγεις!! Και εμείς πάψαμε να παράγουμε ήθος, ιστορία, ποίηση, όνειρα, σεβασμό, ότι σε κάνει ανώτερο.
τι παράγουμε;;;!!!
Άφησε την τηλεόραση σου δέκα λεπτά ανοιχτή και αν δεις κάτι που θα σε κάνει άνθρωπο θα ήθελα να μου το πεις!!!
Δες την συμπεριφορά σου μέσα στο αυτοκίνητο, στην αγορά και κάνε μια αυτοκριτική…. τίποτα είσαι τίποτα γιατί δεν μπορείς να παράγεις ούτε το καλό το λόγο!!!
Σου λέει ο άλλος μου έκλεψαν το σπίτι και εσύ απαντάς κρίμα αλλά ευτυχώς όχι το δικό μου!!!
Όλοι μας έτσι ήμασταν και κάποιοι συνεχίζουν να είναι αλλά όταν βλέπεις κάποιον να αγωνίζεται στάσου δίπλα του χωρίς να σε χωρίζει κόμμα ή θρησκεία.
Σήμερα σε ενώνει μόνο το γαλανόλευκο σεντόνι!!!
Η ιδιότητα μου ως πολύτεκνη, ξέρω σε κάποιους ενοχλεί πολύ. Εμένα δεν μου λέει κάτι αν σε ενοχλεί απλά με έκανε να πάψω να είμαι καθώς πρέπει!!!
Σιχάθηκα και όλους τους γύρω μου που το παίζουν κακώς πρέπει!!!
Δεν είναι καθώς πρεπεισμός να σου κλείνουν τα σχολεία, ούτε τα στρατόπεδα, ούτε τα νοσοκομεία, ούτε να σου κόβουν επιδόματα και να είσαι άνεργος και εσυ να κοιτάς και να μονολογείς και που είσαι ακόμα ή τι να κάνουμε:::!!
Όπως δεν είναι και καθώς πρεπεισμός για είμαστε δίκαιοι να κάθεσαι σε μια καφετέρια να περιμένεις να σωθείς από τους άλλους!!!
Αν δεν εργαστούμε για την πατρίδα τότε δεν θα έχουμε πατρίδα!!
Και αν ακόμη πιστεύεις ότι όλα ισοπεδωθήκαν κοίτα στα μάτια του ενός παιδιού σου ή και των δυο αλλά και οι πολύτεκνοι που έχουν πιο μεγάλες υποχρεώσεις όχι μόνο δικαιώματα!!!
Ο Ισαάκ Ισαάκ στην Κύπρο άφησε πίσω του παιδί αγέννητο για μια πατρίδα.
ο Σολωμός Σολωμου ανέβηκε στην πιο ψηλή κορφή του κόσμου στον ιστό με την ελληνική σημαία και ήξερε ότι θα χαθεί!!
Ο Αριστοτέλης Γκούμας δεν αρνήθηκε την γλώσσα του και πέθανε γι΄αυτό και εσείς γράφεται γκρικλις και η δικαιολογία φθηνή… γιατί έτσι μπορώ, είναι εύκολο, έτσι είναι !!!
Έτσι δεν είναι !!!έτσι σας έμαθαν !!!έτσι θέλετε !!!
αλλά ποτέ κανείς δεν έγραψε ιστορία από την ακηδία του!!!
Δεν χρειάζονται λόγια, έργα χρειάζονται.
Κλείνω με την ευχή........ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου