ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ 06 Απριλίου στις 11:32 μ.μ. Αναφορά
Δεν θα πάψω να αγωνίζομαι ,ας φαίνεται ουτοπικό σε κάποιους.

Δεν θα σταματήσω να φωνάζω, ας ακούγεται εντελώς παράλογο.

Δεν θα πάψω να ελπίζω, ας καταρρέουν όλα γύρω μου.

Δεν θα πάψω να ονειρεύομαι, ας απαγορεύεται!!!!
...
Μη με ρωτήσεις γιατί; δεν θα πάψω.

μόνο δυο λέξεις θα σου πω ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ

ξέρω θέλεις να ρωτήσεις ποια είναι η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ.

Η Ελληνίδα μάνα είναι αυτή που θα βρεις στους παρακάτω στίχους



Καλώς μας ήρθε ο πόλεμος

Η ΜΑΝΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ

Και την καρδιά της φόρεσε

Στο Έθνος της γι’ ασπίδα!!



Στο καλό παιδί μου σύρε. Πάρε φεύγοντας μαζί σου

Την ευχή μου να τη έχεις φυλακτό σου αγαπητό

Να ζεσταίνει την καρδιά σου, να φλογίζει την ψυχή σου

Τώρα που στρατιώτης θα 'σαι στον Eλληνικό στρατό!

……………………………..

Να τιμήσεις το όνομα σου, να δοξάσεις την Ελλάδα !

…………………………………………………

Ω! χαρά , χαρά στη μάνα, την αθάνατη Ελληνίδα

Που με δίχως λόγο πίκρας, παραπόνου, είτε καημού

Ολοκαύτωμα δωρίζει τα παιδιά της στην πατρίδα,

Πάνω στη φωτιά , στη φλόγα του πολεμικού βωμού!!!



Μέσα από τα δάκρυα της, η Ελληνίδα μάνα

Θα ζήσει την αναστημένη ελληνική της περηφάνια!!!





H ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ είναι η δική σου η μάνα.

Είσαι εσύ αδελφή μου, εσύ φίλη μου, εσύ κόρη μου, εσύ η Ελληνίδα!!!

Ελληνίδα μάνα, απέναντι στα παιδιά σου και στην πατρίδα σήμερα έχεις διπλό χρέος.
Δεν είσαι μόνη, έχεις παραδείγματα από την ιστορία αλλά και σημερινά!
Αφιερωμένο στις μάνες όλων όσων έχασαν τη ζωή τους για την πατρίδα.
Από τα Ίμια στην Κύπρο, από την ομάδα Δίας μέχρι και το λεβέντη Βορειοηπειρώτη !
Η Ελληνίδα μάνα γονατίζει με αγάπη και σεβασμό στην απώλεια των παιδιών της Ελλάδας!!!
Δεν ξεχνώ, δεν μπορώ να ξεχνώ, είναι σαν να σταματώ να αγαπώ τα παιδιά μου!!!






Ελληνίδα μάνα , έχουμε αργήσει να τιμήσουμε τα παιδιά μας!!!!έφτασε η ώρα!!!