Σελίδες

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΣΕ ΣΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑ....




Σε σένα, που σε βλέπω να έχεις χάσει το χαμόγελο σου,
σε σένα, που οι ώμοι σου κύρτωσαν από το βάρος όλων αυτών που ζούμε,
σε σένα, που τα μαλλιά σου άρχισαν να γκριζάρουν μέσα σε λίγους μήνες,
σε σένα, που βλέπω ότι πονάς για όσα ζεις ,
σε σένα, που με απάθεια με κοιτάς λες και είμαι εξωπραγματική
σε σένα, που νιώθεις καθηλωμένος στη ψεύτικη καλοπέραση σου,
σε σένα, που σε κοιτώ και βλέπω τον εαυτό μου
θέλω να θυμηθείς ότι υπάρχει ένα μήνυμα για αύριο, που θα ήταν καλύτερα να το είχαμε πάρει χτες και να το είχαμε πραγματοποιήσει σήμερα!!!
Ποιο είναι το μήνυμα;...
Μεγαλώσαμε όλοι μας με μια καλή, σοφή κουβέντα από γονείς ή παππούδες ή δασκάλους ή από ένα ήρωα . Αυτή την φράση βρες την μέσα σου και όλοι μαζί ας αλλάξουμε ότι δεν μας αρέσει!!!
Το τελευταίο καιρό στο μυαλό μου γυρνώ συνέχεια τα λόγια του Μακρυγιάννη είμαστε στο εμείς και όχι στο εγώ ……
Έτσι ένιωσα σήμερα που πήγα να πάρω την ασφάλεια του αυτοκινήτου καθυστερημένα φυσικά και μιλήσαμε με τον ασφαλιστή!! Δεν καταλαβαίνεις, μου λέει , πόσο χάλια είναι η κατάσταση, εσύ έχεις μόνο μια ασφάλεια να πληρώσεις, εγώ ξέρεις τι έχω;;;;
Χαμογέλασα και απάντησα! αλήθεια εγώ έχω μόνο την ασφάλεια;;;;; δεν έχω 4 παιδιά ;;; δεν έχω το αυτοκίνητο με το λαμπάκια της βενζίνης σχεδόν πάντα αναμμένο κόκκινο έτσι για να ταιριάζει με τα δικά μου λαμπάκια που υπέρ λειτουργούν αυτό το καιρό!!! Και άλλα τόσα που σχεδόν όλοι έχουμε όπως , τράπεζες, δεκο …
Εσύ λοιπόν που είσαι εγώ αλλά με άλλο όνομα και με άλλη ιδιότητα θυμήσου ότι είμαστε παιδιά της ίδιας πατρίδας και έχουμε μια και μόνο σημαία και ότι ζεις εσύ ή εγώ είναι το ίδιο!!
Δεν είναι θα μου πεις, και ξέρω ποιος είσαι αυτός που θα μου το πει …..
είσαι ο «καθώς πρέπει» αλλά στον Έλληνα δεν ταιριάζει το καθώς πρέπει αλλά μόνο τα όσια και ιερά, τα υψηλά ιδανικά και ο αγώνας ο καλός!
Η ζωή απέδειξε και το αποδεικνύει καθημερινά
ότι θα γυρίσει ο τροχός ,
ότι δεν θα έχει πάντα το βάζο μέλι,
ότι το καλό το παλικάρι ξέρει και άλλο μονοπάτι,
ότι όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται,
ότι πριν πεινάσουν μαγειρεύουν,
ότι δεν λύνεται κόβεται
και άλλα τόσα που με τόση σοφία αυτός ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ λαός μας παρέδωσε!!!
Βρες τη φράση που σου ταιριάζει….. για να θυμηθείς ποιος είσαι ….. τι τελικά αξίζεις και τι ζωή θέλεις να ζεις .
Σ αυτό το δρόμο θα περπατήσουμε όλοι μαζί, στο δρόμο που περπατούν όχι οι καθώς πρέπει αλλά οι Έλληνες που άφησαν αθάνατη ιστορία .
Είναι η σειρά μας να γράψουμε και εμείς !!!
Μη κάνεις πίσω, μην αφήνεις την εγωκεντρική επιφανειακή κάλπικη ζωή που ζεις να σε αφήσει αόρατο απέναντι στο κατεστημένο.
Το είπαμε ,ένα χρέος έχουμε μόνο, να παραδώσουμε στα παιδιά μας ότι παραλάβαμε και αυτά δεν είναι χρηματικά χρέη αλλά πατρίδα, σύνορα , όνομα ,ιστορία , ελευθερία και περηφάνια!!!
Και αν δεν έχεις φράση έχω κρατήσει μια καλή για το τέλος
Έλληνας γεννήθηκα και Έλληνας θε να πεθάνω!

 ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου