Σελίδες

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Η ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ"ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ" ΠΟΥ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΗΚΕ!!!ΤΕΛΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΧΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΙΤΛΟ"ΓΕΜΙΣΕ Ο ΤΟΠΟΣ ΠΑΠΑΒΑΤΡΑΧΑΚΙΑ"!ΟΝΤΩΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΕΜΙΣΕ ΑΛΛΑ ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΤΡΩΝΕ!





ΑΠΑΝΤΗΣΗ απο ΕΜΈΝΑ ΤΟΝ "μικροπρεπή συκοφάντη"ΠΑΝΑΗ...
(πρώην βατραχάνθρωπο  σε νατοϊκή βάση νυν ψιλικαντζή, και κάποιες μέρες φοιτητή) με το ΚΩΜΙΚΟ ΜΟΥ ιστολόγιο: ΑΓΑΠΗΤΟ μου ιστολόγιο "ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ", με ΤΟ όνομα του αξιοσέβαστου μας κ. Νικόλαου Σωτηρόπουλου,νομίζω με έχετε παρεξηγήσει αλλά ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΕ εάν σας στεναχώρησα! Ωφείλατε πρίν βγάλετε ανακοίνωση να με ρωτήσετε πολύ απλά (τί εννοούσα, βάζοντας εγώ τον τίτλο και τις φωτογραφίες, για το εν λόγω άρθρο σας που ανάρτησα στην προσωπική μου όντως "κωμική" για σας ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΈΝΑ, ιστοσελίδα μου) αφού έχετε τα στοιχεία μου (ελέω παπα-Βατραχακίων και c.i.a!!!)! Αλλά δεν το πράξατε και βγάλατε αυθαίρετα συμπεράσματα! Ο Θεός να σας έχει καλά! Τελικά έριξα καλάμι για πέστροφα και "ψάρεψα"όχι μόνο παπα-Βατραχάκια αλλά και πάπαρδους!!! Γέμισε ο τόπος...απο δαύτους! Δεν κατηγορώ εσάς αλλά όσους αναφέρει ο αγαπητός μας και αξιοσέβαστος κύριος Σωτηρόπουλος! Δηλαδή ο κωμικός όρος" παπα-Βατραχάκια", πάει γάντι στους Οικουμενιστές κληρικούς και λαϊκούς ειδικά όλων των βαθμίδων, απο απλούς θεολόγους και παπαδάκια...μέχρι "πάπαρδους"και πατριάρχες!!!ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΓΩ σε όλους αυτούς απευθύνομαι! Τώρα αν κανένα "παπα-Βατραχάκη" έχει μύγα,του την χαρίζουμε αφού είναι η αγαπημένη του τροφή! Επίσης πέστε μου αλήθεια αδελφοί, τί κάνει αυτή η ψυχή απο την Πτολεμαϊδα; Δεν νομίζω να έχω αναφερθεί απο το ιστολόγιο μου ΑΚΟΜΑ, στον εν λόγω βωμολόχο και συκοφάντη των αγίων(ζώντων και κακοιμημένων) πατέρων μας! Επίσης αγαπητοί αδελφοί αφού καταλάβατε ότι το ιστολόγιο μου είναι κωμικό ΓΙΑΤΙ τα κάνετε σοβαρά τα θέματα, εφόσον δεν απευθύνθηκα σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ (σταμάτησε ο αγώνας κατα του οικουμενισμού και αλληλοτρωγόμαστε;;;)! Και αν όντως είναι έτσι όπως τα περιγράφετε με την "δημιουργική" φαντασία σας, γίνεται να έχω σκοπό να σας συκοφαντήσω και ιδιαίτερα το πρότυπο των ομολογητών θεολόγων μας, και να σας διαφημίζω ως αξιόλογο ιστολόγιο απο την άλλη; Μήπως να υποθέσω με το φτωχό μου λογικό ότι, η νόσος των "παπα-βατραχακίων"σας κτύπησε την πόρτα; Θα βάλω καλό λογισμό, απλά παρασυρθήκατε και με παρεξηγήσατε! Αν θέλετε μου ζητάτε συγνώμη,δεν έχω καμία απαίτηση, διότι σαν ΚΩΜΙΚΟΣ και ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΗΣ "συκοφάντης" αρέσκωμε να διακωμωδώ καταστάσεις... Όπως μου είπε και ένας άγιος δάσκαλος μας "ας μην τρωγόμαστε μεταξύ μας"! Αδέλφια μου μέρες που είναι ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ, εύχομαι να πράξετε το ίδιο! Μια διευκρίνιση παρακαλώ, μεγάλωσα με Καντιωτικά ακούσματα, μην με προκαλείτε! Και μιά δεύτερη ακόμη διευκρίνιση, το άρθρο ήταν του κ. Σωτηρόπουλου, γι'αυτό το λόγο έβαλα την φωτογραφία του (θέλετε και πάπά(ρδο) να σας το πεί;)! Ενώ όταν άλλες φωτογραφίες  τοποθετούνται, δίπλα τους, δεν σημαίνει ότι έχουν και σχέση  μεταξύ τους! Αν μελετήσετε απλοϊκά  και καλόπιστα το ιστολόγιο μου θα δείτε σε πολλά αναδημοσιευμένα άρθρα  διαφόρων συγγραφέων, ότι τοποθετώ άσχετες φωτογραφίες μεταξύ τους, μέσα σε ένα άρθρο, και ο νοών νοείτω! Σε ένα άλλο σημείο στο άρθρο σας αναφέρεστε στην βατραχολεξούλα "κάποιοι".... Καλά και όλα αυτά τα βατραχοσυμπεράσματα τα βγάλετε με μιά ανάρτηση 5 φωτογραφιών! ΕΛΕΟΣ βρε αδέλφια μου! Νομίζω οι άντρες λένε τα πράγματα με το όνομά τους...ποιοι είναι οι "κάποιοι"; Δηλαδή το ΑΞΙΟΛΟΓΟ ιστολόγιο μου "Νικόλας Σωτηρόπουλος", με την ονομασία του  καθόλα μας σεβαστού κ. Σωτηρόπουλου ασχολείται με "κάποιους", που βλέπουν βατράχια... βλέπω το πράγμα παραπέμπει  όλους μας σε "ειδικούς" μα ποιό πολύ εσάς (διότι εγώ άρπαξα και μιά νόσο των δυτών και είχα και μιά εμπειρία πνιγμού έτσι κάποια βίδα θα μου λάσκαρε ) και τον βατραχοπάπαρδο που(σας ψυθιρίζει , η μάλλον) ΚΟΑΖΕΙ στα λιμνάζοντα "νερά" της Πτολεμαΐδας(τώρα εννοώ ένα ψηλό ψηλό και άμυαλο...κυπαρίσσι)!!! Όλα αυτά τα έγραψα απο ιερή αγανάκτηση, αλλά ΚΑΙ με κωμική διάθεση, διότι μου γράψατε πολυαγαπημένοι μου αδελφοί ότι δεν έχω σεβασμό προς τον Χριστό και την Παναγία!!! Τί να πώ; Ζητώ συγνώμη, αφού με πιάσατε στα πράσα και αφού με καταλάβατε πόσο βατραχοασεβής είμαι, έ, τότε να εύχεστε να με ελεήσει ο Χριστός και να μου δίνει ΜΕΤΑΝΟΙΑ να πάψω επιτέλους, να είμαι  ένας ελεεινός  και αξιοθρήνητος (πλήν νυν τίμιος ψιλικαντζής) μικροπρεπής, συκοφάντης και ασεβής! Επειδή πρόσφατα έφτιαξα το πρώτο μου ιστολόγιο (όχι σαν μερικούς μερικούς που έχουν ένα σωρό και προτεσταντίζουν κιόλας, τα ιστολόγια  όχι οι άνθρωποι!) και η αναγεννησιακή εικόνα που έβαλα ήταν προσωρινή, μέχρι να έβρισκα την αγαπημένη μου! Επιτέλους για να μην σας κακοφανίσω ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΗΚΑ, παρακαλώ αν έχετε άλλες διορθώσεις-υποδείξεις-παρατηρήσεις, να μου τις κάνετε προσωπικά (όπως λέει και το ευαγγέλιο μας, εκτός και αν το ξεχάσετε) και μετά τις κάνετε (τουτούκι ή ντελάλι ή στην φόρα και στα fora) και ειδήσεις στο Σκάϊ ή Αντ1...είμαι σίγουρος το ιμέηλ μου το γνωρίζετε, όπως και το όνομά μου και το επίθετό μου (και το χρώμα των μαλλιών μου) και την διαμονή μου ακόμα και τί αυτοκίνητο οδηγάω....είμαι σίγουρος διότι κυκλοφορούν και
ρουφιάνοπαπα-βάτραχάκια!!! Παρακάτω είναι το άρθρο το οποίο με συμμόρφωσε και σας το παραθέτω (βασικά τρείς και ο κούκος με διαβάζουν) αλλά δεν έχει καμία σημασία για μένα...εγώ τα γράφω εγώ τα διαβάζω, (εγώ τα σπάω εγώ τα πληρώνω όπως λέει και το τραγουδάκι)...που και που μπαίνει και κανένας φίλος μου βατραχάνθρωπος ...και σπάει πλάκα!!! Αδελφέ Πρόδρομε, στέλνε να χαρείς κανένα ιμέηλ πρώτα για να μην υπάρχουν άλλες παρεξηγήσεις  στο μέλλον σε παρακαλώ πολύ, διακριτικά καταλαβαίνω καλύτερα  και σταματάτε ορισμένοι, άνανδρα, πίσω απο μιάν οθόνη να κτυπάτε άλλους αντί άλλων!!!  ΥΣΤΕΡ(ΙΑ)ΟΓΡΑΦΟ: ΕΣΕΙΣ ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΩΣ ΠΛΑΚΩΣΑΝ ΤΑ ΠΑΠΑΒΑΤΡΑΧΑΚΙΑ;;;  ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ! ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ, έχασα το χαλί κάτω απο τα πόδια μου σαν τον Αλή Μπαμπά!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα (για τον Παναή τα λένε για να τ ακούσουν άλλοι) ΚΟΥΑΞ ΚΟΥΑΞ, ΒΡΕ ΚΕ ΚΕΞ, ΒΡΕ ΚΕ ΚΕΞ!!!

Απάντηση σε συκοφάντη

Κάποιος μικροπρεπής συκοφάντης, του οποίου το όνομα δεν αναφέρουμε προς το παρόν ελπίζοντας στη συμμόρφωση του, μας καταγγέλθηκε ότι μας συκοφάντησε ως "παπα-βατραχάκια" σε ένα κωμικό ιστολόγιο που έχει φτιάξει.  Έτσι όπως το έχει γράψει δεν γνωρίζουμε αν εννοεί εμάς μόνο ή και τον κ.Σωτηρόπουλο διότι τοποθέτησε και μια φωτογραφία του κ.Σωτηρόπουλου δίπλα απο το κείμενο "Ας αφορίσουν το διαδίκτυο" που αναδημοσίευσε. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι πρόκειται για απαράδεκτη συκοφαντία.
Με τον ορισμό "παπα-βατραχάκια" αποκαλούν κάποιοι συκοφαντικά και χωρίς στοιχεία κάποιον κληρικό της Πτολεμαϊδας, για τον θίξουν και τον προσβάλλουν.
Του απαντάμε ότι αν βλέπει παντού "παπα-βατραχάκια" ή πρέπει να το κοιτάξει σοβαρά το θέμα με ειδικούς, αν πραγματικά το πιστεύει,  ή πρέπει, αν δεν το πιστεύει αλλά εν γνώσει του συκοφαντεί, να μετανοήσει και να πάει σε ιερέα-εξομολόγο.
Αν κάποιοι άλλοι τους ανέχονται και δεν απαντούν, να ξέρουν οι συκοφάντες ότι δεν θα γίνει το ίδιο και με εμάς.
Το κωμικό αυτό ιστολόγιο δεν έχει ούτε τον ελάχιστο σεβασμό προς τον Χριστό και την Παναγία μας και έχει βάλει μια απαράδεκτη "εικόνα" ως ...αγιογραφία της Βρεφοκρατούσας!  

       Παναής τάδε έφη: Καλά βρε αδελφέ μου (άγνωστε) σοβαρομιλάς για τις τελευταίες 3 γραμμές! Σε βάλαμε χωροφύλακα (ούπς ρουφιάνο ήθελα να πώ) του διαδικτύου για το ποιός αναρτά αναγεννησιακές εικόνες και ποιός βυζαντινές; Απολογούμε, για το ΜΕΓΑ ΣΦΑΛΜΑ μου. Λάθος είμαι ανθρώπους κάνω! Δεν διεκδικώ κανένα "αλάθητο"όπως μερικοί μερικοί! Είναι τρόπος αυτός να με συμβουλέψεις ,σε ευχαριστώ πάντως, με δημόσιο άρθρο καταπέλτη εναντίον μου;;; ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ πολύ και αυτούς που σε συμβούλέψαν! Τα εν Ελλάδι παπα-Βατραχάκια και ιδίως όσοι κατάγονται απο την Π...α, να μαζέψουν το στόμα τους διότι το επόμενο άρθρο μου θα είναι με φωτογραφίες τους!!!ΜΑΡΑΝ ΑΘΑ!

4 σχόλια:

  1. Εξαίρετες οι φωτογραφίες Παναή. Για πιο πολλές κάνε αναζήτηση στο frog.

    Εκείς να δεις μεγαλείο!

    Ο βρωμερός παπα Βατραχάκης τώρα έπιασε στο βατραχόστομά του τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου!!! Εκέι καταντήσαμε!

    Ο αγράμματος παπα Βατραχάκης ελέγχει τον Αγιο Ναυπάκτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απο στόμα παπα-Βάτραχου τί θα βγεί, εκτός απο Κουάξ-κουάξ ή άντε το πολύ πολύ, Βρε κε κεξ,βρε κε κέξ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι κύρ-Τελεβάντο μου μόνο,να δώσει ο Θεός και να φωτίσει,τους φωτισμένους διδασκάλους μου,να καταλάβουν τί φίδι(ούπς μου ξέφυγε, βατραχάκι ήθελα να πώ)κολωβο έχουνε στον κόρφο τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ25 Μαΐου 2011 στις 12:47 μ.μ.

    Μα καλά, είναι απαράδεκτη εικόνα η Παναγία η Ιεροσλυμίτισσα; Μάλλον καπηλεύτηκαν το όνομα του Σωτηρόπουλου και έχουν μπερδέψει τα λόγια τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή